پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نصب دوربین مداربسته
نوشته شده در پنج شنبه 25 اسفند 1401
بازدید : 332
نویسنده : user

نصب انواع دوربین مداربسته با قیمتی رقابتی برای سازمان های دولتی و خصوصی و شرکت ها و … به صورت تخصصی همراه با آموزش اولیه به کارفرما و پشتیبانی سریع برای خدمات پس از نصب توسط کارشناسان مجرب رادیس . نصب دوربین مداربسته در مکان های مختلف از جمله (آسانسور – کوچه – پارکینگ – خانه – مغازه و …) با مشاوره رایگان جهت کاهش قیمت و نصب دوربین در بهترین مکان ممکن جهت پوشش دهی بیشتر.

هزینه نصب دوربین مدار بسته

یکی از دغدغه های شرکت رادیس انجام نصب با کیفیت بالا و هزینه ی پایین است اما برای تخمین حدودی هزینه نصب دوربین مداربسته عواملی همچون تعداد دوربین و محل نصب (بسته به سختی دسترسی و ارتفاع) در برآورد هزینه نصب دوربین تاثیر گذار هستند اما به صورت کلی میتوان گفت در شرکت رادیس قیمت نصب از ۴۰۰ هزار تومان شروع و تا ۴ میلیون تومان است که مبالغ بالا اکثرا برای پروژه های خاص با شرایط خاص است اما باید این نکته را قید کنیم که قیمت های مجموعه رادیس به شدت رقابتی و مناسب هستند.

برای نصب دوربین‌های مدار بسته چه چیزهایی لازم است؟

هنگام نصب باید توجه داشته باشید که علاوه بر دوربین، به فکر لوازم جانبی آن هم باشید‌. در این بخش به طور کلی تمام آنچه که هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته از جمله ابزار و لوازم نیاز دارید، گفته ایم :

۱. دوربین مدابسته آنالوگ و یا دوربین IP یا تحت شبکه متناسب با نیاز شما
۲. دستگاه دی وی آر (DVR ) : برای ضبط کردن تصاویر و مدیریت کردن دوربین های AHD و آنالوگ.
۳. دستگاه ان وی آر ( NVR ) : برای ضبط کردن تصاویر دوربین های تحت شبکه IP و مدیریت آنها.
۴. هارد دیسک HDD : که فضای لازم را برای ضبط فیلم و تصاویر دوربین های مدار فراهم میکند.
۵. بسته کابل RG59 : هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته برای انتقال و اتصال تصاویر دوربین به دی وی آر ( DVR) نیاز است.
۶. کابل CAT5 و CAT6 : برای اتصال و انتقال تصاویر دوربین تحت شبکه آی پی IP به ان وی آر NVR
۷. منبع تغذیه یا آداپتور : همانطور که مشخص است برای تامین برق دوربین مدار بسته و دستگاه DVR یا NVR استفاده میشود.
۸. فیش بی ان سی (BNC ) : جهت سیم کشی و نصب کردن دوربین های آنالوگ و نصب دوربین مدار بسته AHD.
۹. فیش CAT5 و CAT6 : برای آموزش دوربین مدار بسته تحت شبکه IP و سیم کشی کاربرد دارد.
۱۰. کانتور برق : سوکت اتصال برق یا فیش نر و مادگی برق برای انجام سیم کشی های برق دوربین مدار بسته.
۱۱. تلویزیون، مانیتور یا نمایشگر : جهت مشاهده تنظیمات سیستم و تصاویر ضبط شده همه دوربین ها
۱۲. میکروفون : برای ضبط تمام صداهای اطراف محل نصب دوربین مدار بسته.

جهت اطلاعات تکمیلی ، آگاهی از خدمات رادیس ، استعلام قیمت و سفارش به وبسایت  رادیس مراجعه فرمایید.

 


:: برچسب‌ها: نصب دوربین مدار بسته ,



بازیابی فیلم دوربین مداربسته
نوشته شده در چهار شنبه 24 اسفند 1401
بازدید : 341
نویسنده : user

روش های بازیابی فیلم دوربین مداربسته

1. جستجو در سطل زباله دستگاه گیرنده
2. از تاریخچه فایل استفاده کنید
3. برای بازیابی فیلم دوربین مداربسته، فایل پشتیبان را مشاهده کنید
4. از Data Recovery استفاده کنید
5. برای بازیابی فیلم دوربین مداربسته، از نرم افزار ریکاوری فیلم دوربین مداربسته استفاده کنید
6. برای بازیابی فیلم دوربین مداربسته، از تکنسین ها کمک بگیرید.

شرح مختصری از فرآیند بازیابی فیلم دوربین مداربسته

1.تست و بررسی سلامت هارد و برد مدارهای آن
2. وضعیت سلامت سیستم عامل هارد دیسک را تست و بررسی کنید
3. خطاهای منطقی مانند سیستم فایل را تست و بررسی کنید
4.هارد دیسک ها را از نظر بدسکتورها تست و بررسی می کند
5. در صورت لزوم، هد دیسک یا برد هارد دیسک یا برد دیسک را با جراحی تعویض کنید تا هارد دیسک به طور عادی کار کند.
6. در صورت لزوم بازسازی و بازیابی اطلاعات آرایه Raid را بازیابی کرده و اطلاعات را استخراج کنید
7. در صورت لزوم یک کپی کامل از هارد دیسک آسیب دیده تهیه کنید
8. فیلم ها را با تاریخ، زمان ضبط و شماره دوربین یکی یکی استخراج کنید
9. پیدا کردن زمان و دقیقه و دربین مورد نظر مشتری
10. محبوبیت و توصیفات مشتری
11. تکمیل پروژه

جهت بررسی تکمیلی ، استعلام قیمت انواع دوربین مداربسته و تجخیزات شبکه با کارشناسان فروش رادیس در تماس باشید.

 

 




نحوه تنظیم ساعت DVR دوربین مداربسته
نوشته شده در سه شنبه 16 اسفند 1401
بازدید : 352
نویسنده : user

تنظيم ساعت دي وي آر دوربين مداربسته يکي از مقدمات اصلي و مهم براي استفاده از آن تلقي مي شود. گاهي ممکن است عدم تنظيم ساعت دي وي آر دوربين مداربسته، کارکرد مطلوب دستگاه DVR را تحت تاثير قرار دهد. به همين خاطر گفته مي شود که تنظيم ساعت دستگاه دوربين مداربسته، از مهم ترين بخش تجهيزات دوربين مداربسته است. چرا که بازيابي درست اطلاعات، تصاوير و فيلم هاي ذخيره شده در سيستم هاي امنيتي بر اساس ساعت تنظيم شده انجام مي شود.

نحوه تنظيم ساعت DVR دوربين مداربسته

گاهي لازم است تا بر اساس شرايط موجود، از دقيق و يکسان بودن مداوم ساعت دستگاه ِDVR اطمينان حاصل کنيم. اين شرايط مي تواند شامل فعاليت همزمان چندين دستگاه و همچنين ارتباط آنها با يکديگر باشد. در چنين شرايطي لازم است تا همه دستگاه ها، ساعت هاي خود را بر اساس يک معيار مشخص تنظيم کنند.

بدين ترتيب سيستم هاي امنيتي ساعت و تاريخ يکساني خواهند داشت. براي اعمال چنين تنظيماتي، قسمتي با نام NTP در دستگاه هاي DVR دوربين مداربسته وجود دارد. سپس مي توانيم با استفاده از تنظيمات آن، يک سرور تنظيم زمان را به دستگاه خود معرفي کنيم.

بدين ترتيب به واسطه آن مشخص مي کنيم که در چه بازه هاي زماني، کار تنظيم ساعت DVR دوربين انجام شود. در واقع سرور هاي مختلفي در جهان هستند که، سرويس NTP را ارائه مي دهند. در نتيجه کاربران با توجه به بررسي هاي انجام شده توسط خودشان، يک سرور مناسب را انتخاب مي کنند. در ادامه سرور هاي موفقي که توانسته اند پاسخ خوبي بدهند معرفي شده اند.

1. استفاده از مانيتور متصل به دستگاه از ،مراحل تنظيم ساعت DVR دوربين مداربسته

زماني که با استفاده از اتصال محلي مانيتور، به دستگاه DVR با استفاده از کابل VGA و يا HDMI ارتباط داريم، مي توانيم با استفاده از موس متصل به دستگاه، روي صفحه کليک راست کرده و وارد منو دستگاه شويم.

– پس از آنکه با کليک راست وارد منو شديم لازم است رمز دستگاه را تايپ کنيم تا به قسمت Configuration وارد شويم.

– سپس در اين قسمت لازم است وارد بخش تنظيمات شبکه (Network) شويم. با وارد شدن به بخش تنظيمات شبکه، بايد سر برگ NTP را انتخاب کنيم.

– در اين مثال از ip يک سرور با ip:103.31.224.224 و با پورت 123 استفاده شده است

– در نهايت در بخش General به تنظيمات ساعت دوربين مداربسته دسترسي خواهيم داشت. بنابراين مي توانيم با اصلاح ساعت، اقدام به تنظيم ساعت DVR دوربين مداربسته کنيم. سپس با انتخاب گزينه Apply در سمت راست پايين صفحه تنظيمات روي دستگاه اعمال مي شود.

– همچنين شما مي توانيد تنظيمات مربوط به ساعت تابستاني و زمستاني (جديد و قديم) را نيز اعمال کنيد. براي انجام اينکار به بخش پيکربندي برويد و در قسمت DST اين تنظيمات را اعمال کنيد.

– دستگاه هايي که داراي Frameware جديد نيز هستند بايد به همين روش تغييرات را دهند. با اين تفاوت که بعد از کليک راست و وارد کردن رمز، يک آيکن ظاهر مي شود. علامت چرخ دنده مربوط به Configuration است و ادامه روند نيز مشابه با موارد گفته شده مي باشد.

2. استفاده از مرورگر يکي ديگر از مراحل تنظيم ساعت DVR دوربين مداربسته

جهت ادامه مطالب و بررسي تکميلي نحوه تنظيم ساعت دي وي آر به وبسايت راديس مراجعه فرماييد.

 

 


:: برچسب‌ها: dvr ,



نصب دوربین‌های مدار بسته
نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1401
بازدید : 333
نویسنده : user

اقدامات لازم پیش از آموزش رایگان نصب دوربین‌های مدار بسته

پیش از اینکه به آموزش نصب دوربین مدار بسته بپردازیم شما باید محلی را برای نصب در نظر بگیرید. محلی که قرار است سیم کشی‌های لازم انجام شود نیاز است به صورت اصولی انتخاب و مشخص شود.

برای برخی از افراد موضوع ایجاد یک حفره بر روی دیوار تا حدی نگران کننده تصور میشود اما اینطور نیست. نگرانی لازم نیست چرا که امروزه با استفاده کردن از تجهیزات و لوازمی همچون داکت، لوله و … یا عبور دادن سیم‌ها از کناف، ایجاد زیر نما، دو پوش، سقف‌های کاذب، همچنین سیم کشی‌های زیر زمین از اصولی ترین راه‌ها برای مخفی کردن این سیستم‌های امنیتی میباشد.

از طرفی اگر نگران این مسئله هستید بهتر است دوربین‌های بخرید که به صورت بی سیم به بازار و به دست مصرف کننده ارائه شده‌اند. در نظر گرفتن ایت موارد باعث میشود تا آموزش نصب دوربین مداربسته برای شما قابل درک‌تر باشد‌. پس نصب در مکان‌های کوجک که فضای کمتری دارند با کمی تامل قابل انجام خواهد بود.

مراحل نصب دوربین مدار بسته

تهیه نقشه برای مراحل نصب

در اولین مرحله باید یک نقشه برای اجرا و نصب دوربین متناسب با محل مورد نظر طراحی کنید. هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته به شما در قالب مثال میگویند که اگر شما یک نقشه راه داشته باشید، سریع تر به مکان مورد نظر خواهید رسید یا بدون نقشه؟!

هنگام نصب دوربین مدار بسته نیز، با داشتن نقشه میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، کار را اجرایی کند. علاوه بر آن یک تخمین برای لوازم و اجزای مورد نیاز داشته باشید. حتی اگر پروژه شما بزرگ باشد، توانایی تقسیم کار با نقشه را خواهید داشت. با بخش بندی کردن کار، سرعت انجام پروژه سریع تر از زمان ممکن پایان می‌یابد.

 انتخاب تجهیزات مناسب

پس از اینکه نقشه راه در گام اول به پایان رسید. ناگفته نماند که در هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته، تهیه نقشه راه را آموزش خواهند داد‌. پس از تهیه نقشه، باید مختصات هر کدام از ابزار و لوازم را تخمین بزنید.

پس از تخمین باید وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. توصیه میکنیم که هنگام تهیه تجهیزات، نهایت دقت و حوصله را به خرج بدهید تا بتوانید بهترین ها را خریداری کنید. مثلا هرچه کیفیت دوربین خریداری شده بیشتر باشد، تصاویری که ضبط میکند نیز کیفیت بالایی دارند.

تعیین محل نصب برای تجهیزات

آموزش نصب دوربین مدار بسته را با مرحله سوم پیش میبریم. برای اینکار باید با توجه به نقشه تهیه شده اولیه، محل نصب تجهیزات مختلف همچون، کابل ها، دستگاه های DVR ، دوربین ها و … را تعیین کنید. لازم است بدانید که، انتخاب محل از مهم ترین مراحل نصب دوربین مدار بسته میباشد.

پس اگر توجه کافی نداشته باشید، حتی اگر بهترین دوربین را خریداری کنید؛ به بازدهی مناسبی دست نخواهید یافت.مثلا اگر این دوربین ها و تجهیزات در مکان مناسب و طبق روش اصولی نصب نشوند؛ راه را برای سارقین هموار خواهید کرد‌. چرا که دسترسی به آنها از طریق سارقین راحت تر شده و طبق امورات خود، در آن اختلال ایجاد خواهند کرد.

بدین صورت شما متوجه اختلال نشده ولی آنها به خواسته های خود میرسند. همچنین علاوه بر دقت و توجه بسیار، باید فواصل ایمنی را نیز رعایت کنید. هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته به شما خواهند گفت، که مدار ها و دوربین ها باید در نقطه بالایی نصب شده تا دسترسی به آنها امکان پذیر نباشد.

مشاوره رایگان قبل از نصب دوربین مداربسته

 رادیس به دلیل اطمینان به تخصص خود قبل از سفارش نصب به مشتریان مشاوره رایگان برای انتخاب دوربین مداربسته با دلیل و محل های مناسب نصب برای گرفتن بهتر تصویر به صورت تلفنی و حضوری ارائه میدهد.

جهت ادامه مطالب به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید.

 

 


:: برچسب‌ها: نصب دوربین مداربسته ,



الزام نصب دوربین مداربسته
نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1401
بازدید : 353
نویسنده : user

الزام نصب دوربین مداربسته

با گذشت زمان، کاربرد دوربین های مداربسته بسیار افزایش یافته است.

اکثر افراد با هدف نظارت و افزایش امنیت، در ساختمان های تجاری خود، اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند.

بدین ترتیب تصویر تمام افرادی که از محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته شکار می شود. مقابله با وقوع جرم و سرقت یکی از الزامات نصب دوبین مداربسته در اماکن مختلف است.

1. نصب دوربین های امنیتی در اماکن عمومی

نصب سیستم های امنیتی در مکان های عمومی و محیط هایی که افراد مختلفی از آن جا عبور می کنند ممنوع نیست. بدین ترتیب شما می توانید دوربین ها را در فروشگاه ها، مراکز خرید و حتی بزرگراه ها نصب کنید.

البته برخی از محیط های عمومی از لحاظ امنیتی، حساسیت دارند. این مکان های حساس شامل محیط های نظامی، سفارت خانه ها و … می باشد.

همچنین الزام نصب دوربین مداربسته در کوچه نیز وجود دارد. کوچه زیر مجموعه ای از محل های عمومی با تردد کمتری از افراد در مقایسه با مجتمع های تجاری و سالن های همایش است.
البته به یاد داشته باشید که اطلاع رسانی باید در چنین شرایطی نیز انجام شود.

 لازم است به افرادی که در کوچه ساکن هستند تا آنهایی که فقط عبور می کنند، نیز اطلاع رسانی صورت بگیرد. برای این منظور استفاده از تابلو های تصویری مربوط به دوربین مداربسته بهترین گزینه است.

همچنین دوربین های نصب شده نباید به ساختمان های مجاور اشراف داشته باشد.

2. نصب سیستم امنیتی در اماکن خصوصی

برخلاف اماکن عمومی، نصب دوربین در اماکن و محیط های خصوصی از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد. در حالت کلی باید گفت که دوربین های مداربسته نباید به حریم خصوصی افراد وارد شوند.

محیط های خصوصی شامل محیط داخلی منازل مسکونی، اتاق رختکن، اتاق خواب و … می باشد. نصب دوربین مداربسته در این گروه محیط ها، تنها با داشتن مجوز رسمی و در زمان کوتاه امکان پذیر است.

الزام نصب دوربین مداربسته در مکان های خصوصی می تواند تا حدودی از سرقت جلوگیری کند.

همچنین اطلاع رسانی به افراد ساکن و یا افرادی که به آن محیط ها رفت و آمد دارند نیز ضروری است.

3. نصب دوربین های امنیتی در آپارتمان ها

نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند.

همچنین باید به اشخاص متفرقه و مهمانانی که در آن خانه رفت و آمد دارند، اطلاع رسانی شود.

 باید بدانند که مکان مورد نظرشان توسط دوربین های امنیتی تخت نظر است. استفاده از سیستم های امنیتی در فضا های شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست.

اگر شما نیز به الزام نصب دوربین مداربسته در آپارتمان ها تاکید دارید، لازم است اقداماتی انجام دهید.

برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و …. تایید کتبی یکی از عضو های مجمع یا هیئت مدیره ساختمان ضروری است.

اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید کند نظر آن بر نظر مفرد ساکنان ارجعیت بیشتری دارد. به طوری که اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد.

جهت تکمیل مطالب و بررسی دقیق تر به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید.


:: برچسب‌ها: نصب دوربین مداربسته ,



بازیابی فیلم دوربین مداربسته
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1401
بازدید : 356
نویسنده : user

 بازیابی فیلم دوربین مداربسته

شرح مختصری از فرآیند بازیابی فیلم دوربین مداربسته
تست و بررسی سلامت هارد و برد مدارهای آن
 2. وضعیت سلامت سیستم عامل هارد دیسک را تست و بررسی کنید
 3. خطاهای منطقی مانند سیستم فایل را تست و بررسی کنید
 4.هارد دیسک ها را از نظر بدسکتورها تست و بررسی می کند
 5. در صورت لزوم، هد دیسک یا برد هارد دیسک یا برد دیسک را با جراحی تعویض کنید تا هارد دیسک به طور عادی کار کند.
 6. در صورت لزوم بازسازی و بازیابی اطلاعات آرایه Raid را بازیابی کرده و اطلاعات را استخراج کنید
 7. در صورت لزوم یک کپی کامل از هارد دیسک آسیب دیده تهیه کنید
 8. فیلم ها را با تاریخ، زمان ضبط و شماره دوربین یکی یکی استخراج کنید
 9. پیدا کردن زمان و دقیقه و دربین مورد نظر مشتری
 10. محبوبیت و توصیفات مشتری
 11. تکمیل پروژه

روش های برگرداندن فیلم دوربین مداربسته


1. جستجو در سطل زباله دستگاه گیرنده

اگر از دستور shift delete برای حذف ویدیوی دوربین مداربسته استفاده نکرده اید، در سطل زباله دستگاه DVR است. بنابراین، بهتر است قبل از انجام هر گونه عملیات پیچیده برای بازیابی فیلم دوربین مداربسته از سطل زباله، دستگاه DVR یا NVR (دستگاه ضبط کننده برای دوربین مداربسته آنالوگ) خود را به طور کامل بررسی کنید.

2. از تاریخچه فایل استفاده کنید

در اینجا نحوه بازیابی فیلم های دوربین مداربسته در سیستم عامل ویندوز، همچنین زمانی که قابلیت پشتیبان گیری دستگاه گیرنده فعال است، آورده شده است.در این صورت با مراحل زیر می توانید از دوربین های مدار بسته ریکاوری کنید.
1. عبارت "Recover your files using File History" را در قسمت جستجوی ویندوز وارد کرده و آن را جستجو کنید.
 2. فایل مورد نظر خود را جستجو کنید.
 3. پس از یافتن فایل مورد نظر، روی گزینه Restore کلیک کنید. به این ترتیب فایل حذف شده دوباره در محلی که پاک شده ذخیره می شود. البته میتوانید آدرس جدید هم بدهید.
 1. برای پشتیبان گیری مستقیم از فایل های حذف شده، روی پوشه حاوی فیلم های حذف شده راست کلیک کنید. حالا گزینه Restore Previous Versions را انتخاب کنید.
این روش تنها در صورتی امکان پذیر است که ویژگی پشتیبان گیری تاریخی شما فعال باشد. اگر غیر فعال است، می توانید به سادگی آن را فعال کرده و در آینده از این ویژگی استفاده کنید.
 Start > Settings > Update & Security > Backup

سپس فضای ذخیره سازی تاریخی خود را در یک درایو یا شبکه خارجی به دستگاه بیاورید.

3. برای بازیابی فیلم دوربین مداربسته، فایل پشتیبان را مشاهده کنید

خوشبختانه امروزه دوربین های مداربسته برند های مطرح دنیا دارای ویژگی های زیادی مانند: پورت کارت حافظه یا فضای ابری یا سرور FTP می باشند. این ویژگی ها به کاربران اجازه می دهد فیلم های دوربین مداربسته را در چندین فضای مجزا ذخیره کنند. به این ترتیب افراد می توانند هر تصویر حذف شده وب کم را در فضاهای دیگر دریافت کنند.
در این حالت، به عنوان مثال، با حذف فایل های اصلی، می توانید با بازگردانی فیلم ها از کارت حافظه یا سرور FTP، آنها را به راحتی مشاهده کنید. اگر شما یکی از کاربران این سرور هستید، بد نیست نکاتی در مورد ایمن سازی سرور FTP خود بدانید.


جهت ادامه مطالب به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید.


:: برچسب‌ها: cctv ,



اتصال دوربین مداربسته به آنتن مرکزی
نوشته شده در دو شنبه 8 اسفند 1401
بازدید : 337
نویسنده : user

آموزش اتصال دوربین مداربسته به آنتن مرکزی


مشاهده تصاویر دوربین مداربسته از تلویزیون، نیازمند یک راه مناسب می باشد. این اطلاعات کاربردی می توانند از طریق آنتن مرکزی به تلویزیون هر واحد منتقل شوند. روش اتصال دوربین مداربسته به آنتن مرکزی برای انتقال تصاویر از طریق یک دستگاهی به نام مدولاتور امکان پذیر است.

بدون وجود مدولاتور امکان اتصال دوربین به آنتن مرکزی وجود ندارد. چرا که سیگنال های این دو با هم کاملا تفاوت دارند و وظیفه مدولاتور، یکسان سازی این دو سیگنال است.

نحوه اتصال دوربین مداربسته به آنتن مرکزی

به خاطر وجود تفاوت بین سیگنال دوربین مداربسته و آنتن مرکزی، نمی توان این دو سیستم را بهم متصل کرد. برای متصل شدن دوربین مداربسته به آنتن مرکزی از وسیله ای به نام مدولاتور RF کمک گرفته می شود. همانطور که گفتیم مدولاتور RF برای یکسان سازی سیگنال های دو سیستم دوربین و آنتن استفاده خواهد شد.

امروزه به منظور سادگی بیشتر از مدولاتور های فول باند RF برای اتصال دستگاه DVR به آنتن مرکزی استفاده می کنند. اما مدولاتور چطور باید متصل شود؟

مسلما خروجی آنتن مرکزی با خروجی دستگاه های ضبط DVR و NVR متفاوت خواهد بود. بدین ترتیب نمی توانید به صورت مستقیم دستگاه ضبط را به آنتن مرکزی متصل کنید. به همین خاطر توصیه می شود تا از دستگاه مدولاتور استفاده شود. مدولاتور یک نوع تبدیل کننده دائمی است که خروجی DVR را به ورودی VHF و UHF تبدیل می کند.

در واقع مدولاتور دارای یک ورودی RF و یک خروجی RF و یک ورودی تصویر (Video In) و یک یا دو ورودی صدا (Audio In R and L) است.

نحوه اتصال مدولاتور به DVR

برای اتصال مدولاتور به DVR، خروجی DVR که به صورت صدا و تصویر است را باید با یک عدد کابل RCA که دارای سه رشته سیم می باشد را به ورودی های مدولاتور متصل کنیم. یکی از ورودی های حاصل مخصوص تصویر است و دو ورودی دیگر مربوط به صدای راست و چپ می باشد. در قدم بعدی لازم است تا کانال خروجی مدولاتور را تنظیم کنیم.

حتما برای انتخاب کانال خروجی دقت بیشتری صرف کنید. چرا که اگر در کانال انتخاب شده، صدا و سیما نیز شبکه ای را پخش کند تصویر دوربین ها با تصویر شبکه تلویزیونی تداخل خواهد کرد.

راهنمای اتصال دوربین مداربسته به آنتن مرکزی می گوید حتی ممکن است خروجی مدولاتور دچار امواج شده و یا کلا قطع شود. در مرحله بعد باید به بررسی تنظیم کانال خروجی مدولاتور بپردازیم.

در این قسمت لازم است حواستان باشد که کانال مورد نظر شما از کانال ‌های صدا و سیما نباشد. چرا که در صورت بی توجهی به این موضوع، فیلم دوربین مداربسته و تصویر نمایشی صدا و سیما دچار اختلال خواهد شد. به این کار برای از بین بردن تداخل، کانال یابی گفته می شود که فقط از طریق تنظیمات قابل دسترس است.

همچنین فراموش نکنید که کانال انتخاب شده توسط شما نباید دارای پارازیت و نویز باشد.

جهت ادامه بررسی آموزش اتصال دوربین مداربسته به آنتن مرکزی و استعلام قیمت دوربین های مداربسته همچنین هزینه نصب به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید.


:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته ,



راهنمای خرید دوربین مداربسته تیاندی
نوشته شده در شنبه 6 اسفند 1401
بازدید : 335
نویسنده : user

دوربین مداربسته تیاندی

کیفیت تصویر دوربین های مداربسته تیاندی از 2 مگاپیکسل تا 16 مگاپیکسل است. می توانید دوربین های PTZ این برند را با بزرگنمایی از 4X تا 44X خریداری کنید. یکی از جذاب ترین تم هایی که در محصولات تیاندی به چشم می خورد، ضبط کننده NVR تیاندی است.

 Tiandi NVR از 5 کانال تا 320 کانال تولید و عرضه می کند. اکنون رابط کاربری ساده‌تر و پیشرفته‌تری را از طریق Easy7 VMS برای رایانه شخصی و EasyLive برای دستگاه‌های تلفن همراه ارائه می‌دهد، استفاده از آن بسیار آسان است زیرا کاربر پسند است. محصولات این شرکت مقرون به صرفه و مبتنی بر پروژه هستند.

ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی

محصولات تیاندی به قدری جذاب هستند که کاربران دوربین مداربسته بیش از پیش به خرید دوربین های تیاندی می پردازند. این سرعت پذیرش باعث شده است که بسیاری از فعالان دوربین مداربسته تیاندی را در رتبه های جهانی بالاتری قرار دهند. در زیر به برخی از ویژگی های خاص این دوربین محبوب می پردازیم.

سازنده رنگ

فناوری Tiandy Color Maker یک راه حل محیطی با نور کم است که یک دیافراگم بزرگ و یک سنسور بزرگ را ترکیب می کند. بنابراین دوربین می تواند نور زیادی را در محیط های کم نور دریافت کند.این محلول حتی در تاریکی مطلق شب نیز به خوبی عمل می کند. در این صورت دوربین های مجهز به این فناوری می توانند تصاویر رنگی را در زمان واقعی ضبط کنند. با کمک نور گرم، جزئیات بیشتری از تصویر را ارائه می دهند.

Super Starlight

Super starlight یکی از ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی است. آمارها نشان می دهد که 80 درصد جرایم در شب اتفاق می افتد. برای صحنه های تاریک مانند شب، تیاندی برای اولین بار مفهوم Starlight را در سال 2015 ارائه کرد. این فناوری در دوربین های تحت وب استفاده می شود. این دوربین تصاویر روشن و رنگارنگی را در صحنه های تاریک ثبت می کرد. پس از چندین سال توسعه، این فناوری قدرتمندتر و پیشرفته تر شده است.

برترین  مدل های دوربین مداربسته تیاندی

معروف ترین و پرفروش ترین محصولات این برند محبوب شامل دوربین مداربسته و دستگاه nvr است که به شرح زیر می باشد:

  1. دوربین مداربسته تحت شبکه تیاندی TC-C32GN Spec: I5/E/Y/C/4mm
  2. دوربین مداربسته تحت شبکه تیاندی مدل TC-C32HNSpec: I3/E/Y/C/2.8m
  3. دوربین مداربسته تحت شبکه تیاندی TC-C34WS Spec: I5/E/Y/M
  4. دستگاه NVR تیاندی مدل TC-R3110 Spec: I/B

 

 سایت های بسیاری همچون دیجی کالا، ترب، رادیس و ... در زمینه فروش دوربین مداربسته تیاندی فعالیت می کنند . فروشگاه اینترنتی رادیس نماینده رسمی فروش محصولات تیاندی در ایران است که با ارائه جدیدترین لیست قیمت، مشتری می تواند دوربین مداربسته تیاندی را به صورت آنلاین سفارش دهد.


:: برچسب‌ها: دوربین مداربستهتیاندی ,



نصب دوربین مداربسته در صنعت نفت و گاز
نوشته شده در دو شنبه 1 اسفند 1401
بازدید : 330
نویسنده : user

در جهانی زندگی می کنیم که نفت و گاز، حکم مرگ و زندگی هر کشوری را دارد و نفت را به نام طلای سیاه نیز می شناسند.

 کشوری مانند ایران ما که منابع نفت و گاز بیشتری داشته باشد، یک کشور غنی به شمار می رود ، با وجود چنین شرایطی، کشورهایی هستند که به فکر لطمه زدن به سکو های نفت و گاز می باشند. توطعه گران با استفاده از این روش، می توانند از پیشرفت آن کشور جلوگیری کنند. سکو های نفت و گاز یک منشأ برای تعداد زیادی از افراد می باشد. در نتیجه همین امر، باعث شده تا این سکو ها مورد حمله اهداف تروریستی قرار بگیرد.

 یکی از مشکلاتی که شرکت های پتروشیمی را تهدید می کند، حملات دزدان دریایی به سکو های نفت و گاز می باشد. در این سکو ها، تعداد ماموران و نگهبان به وفور مشاهده می شود. با این حال، تنها وسیله ای که به خوبی می تواند کمک حال شرکت نفت و گاز باشد خرید دوربین مداربسته است.

 یکی دیگر از تهدیداتی که بر روی سکو های نفت و گاز متمرکز است، فعالیت تروریسم ها می باشد. درست است که سکو های نفت و گاز هستند اما همواره افراد زیادی هستند که در آن زندگی می کنند. وجود این افراد باعث شده تا سکو ها، هدف فعالیت تروریسم ها قرار بگیرد.

 مدیران این بخش ویژه با نصب دوربین در صنعت نفت و گاز، فعالیت های مشکوک زیر نظر بگیرند. در صورت مشاهده کوچک ترین فعالیت مشکوک، فورا به مامور های امنیتی آن منطقه اطلاع دهند.

 یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شده تا اقدام به نصب دوربین مداربسته در صنعت نفت و گاز کنیم، حملات احتمالی دزدان دریایی و تخریب کنندگان این مناطق است.

 نیرو های امنیتی در این مناطق بسیار زیاد هستند اما نمی توان اطمینان داد که این تعداد برای حفظ امنیت کافی است. مسلما وجود دوربین ها و کنترل کردن رفت و آمد توسط مامورین، بزرگ ترین نقش را برای جلوگیری از دزدی دارد.

 1. کاهش خطرات????

 2. کار کارگران را کنترل کنید????

 3. کنترل آمد و شد افراد????

 4. بررسی دقیق عملکرد????

5. کنترل از راه دور????

 

جهت ادامه مطالب و استعلام قیمت به وبسایت رادیس مراجعه کنید.

 


:: برچسب‌ها: نصب دوربین مداربسته ,



نصب میکروفن در دوربین مداربسته
نوشته شده در دو شنبه 1 اسفند 1401
بازدید : 343
نویسنده : user

به دلایل مختلف انواع مختلفی از دوربین های مداربسته نصب می شود و نیاز به نصب همزمان میکروفون دارد. در واقع گاهی اوقات دریافت و ضبط تصاویر کافی نیست، شما می خواهید صدای افراد یا محیط را با فرمت با کیفیت دریافت کنید.

به عنوان مثال، زمانی که دوربین های مداربسته را در محیط کار خود نصب می کنید، علاوه بر مشاهده و دریافت تصاویر، ممکن است صدای محیط و کارمندان را نیز بخواهید. در این راستا فارغ از مدل و نوع دوربین مداربسته باید علاوه بر نصب آن، میکروفون نیز تعبیه شود تا هم صدا و هم تصویر دریافت شود. این دریافت صدا به هر دو صورت شنیدن صدا در لحظه و ضبط و ثبت آن، خواهد بود.
بسته به نوع دوربین IP یا AHD که دارید، شرایط نصب میکروفون متفاوت خواهد بود.
ابتدا به مراحل نصب میکروفن در دوربین مداربسته AHD می پردازیم. توجه داشته باشید که باید مراحل را به ترتیب زیر به درستی انجام دهید تا نتایج آن چیزی باشد که انتظار دارید.


لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب میکروفون در دوربین فیلمبرداری AHD


• کابل BNC (دو کابل BNC مورد نیاز است)
• اتصال BNC به AV (یک عدد رابط نیاز است)
• میکروفون
• دوربین AHD
• دستگاه DVR با ورودی صدا
• آداپتورهای 12 ولت (دو تکه)


مراحل نصب میکروفن در دوربین مداربسته


1. قبل از هر کاری، دوربین مداربسته و میکروفون را همزمان به برق وصل کنید.
2.اکنون باید دوربین را از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل کنید. مطمئن شوید که کل کابل سالم است و به درستی وصل شده است.3.ما یک کابل کواکسیال دیگر داریم. از این کابل برای اتصال میکروفون به دستگاه BNC استفاده کنید. برای اتصال به دستگاه DVR، کانکتور BNC باید به AV تبدیل شود. (زیرا ورودی صدا در دستگاه DVR از نوع رابط AV است.)
4. در دستگاه DVR به قسمت تنظیمات رفته و وارد قسمت منوی اصلی شوید.
5. در قسمت Main Menu به قسمت System رفته و روی گزینه Encoding کلیک کنید.
6. در بخش Encode که وارد می‌شوید، گزینه‌های Channel، Compression، Resolution، Frame Rate، Bit Rate Type، Quality، Bit Rate، Video/Audio و … قرار دارد. بخش گزینه را انتخاب کنید و فرمت صوتی و تصویری را برای ضبط تأیید کنید.


شرایط و مراحل نصب میکروفن در دوربین مداربسته IP بسیار راحت تر و سریعتر از نصب میکروفون در مدل دوربین مداربسته AHD است. می‌توانید برای نحوه نصب میکروفن در دوربین مداربسته و انتخاب بهترین میکروفن برای دوربین مداربسته از یک نصاب دوربین کمک بگیرید، زیرا آنها تجربه بسیار زیادی در این حوزه دارند.

با استفاده از تجهبزات رادیس امکان دسترسی به بهترین تجهیزات و متخصصان در این زمینه فراهم آمده است. در بازار سیستم های نظارت تصویری و تجهیزات شبکه که فروشنده‌های بسیاری در آن وجود دارند اعتماد کردن کار دشواری است.


جهت  ادامه مطالب به وبسایت رادیس مراجعه کنید.

https://radis-co.com/installing-the-microphone-in-the-cctv-camera/


:: برچسب‌ها: نصب میکروفن ,