پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بررسی تخصصی مودم adsl
نوشته شده در دو شنبه 30 مرداد 1402
بازدید : 86
نویسنده : user

مودم های ای دی اس ال نیز همانند سایر مودم ها می توانند از جهات های مختلفی دسته بندی شوند. از نظر نوع اتصال، برند سازنده، برد دستگاه، قیمت و … . به طور کلی مودم های ADSL در دو دسته قرار می گیرند که شامل :

adsl مودم 

1. مودم با سیم

مودم های با سیم قابلیت این را دارند که از طریق کابل LAN به سایر دستگاه ها متصل شوند. مودم های ای دی اس ال با سیم، اغلب برای مکان های اداری، بانک ها و مراکزی که نیازی به اتصال بی سیم نباشد، استفاده می شوند. از مزایای مودم adsl با سیم، ارزان قیمت بودن و سرعت بالای آنها است.

اگر دوست دارید هنگام استفاده از اینترنت حق انتخاب بیشتری داشته باشید، به سراغ مودم سیم کارت خور adsl بروید. مودم ها علاوه بر پشتیبانی اینترنت ADSL یا VDSL، پشتیبانی سیم کارت را در مواقع ضروری نیز انجام می دهد. زمانی که سیستم وب شما دچار مشکل شد، می ‌توانید از اینترنتی استفاده کنید که هنوز کار می کند. حتی مشاهده شده که در برخی مواقع، ممکن است مودم سیم کارت خور، سرعت بیشتری را برای شما فراهم نماید.

2. مودم بی سیم

پر‍ فروش ترین نوع مودم که در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی دارد مودم وایرلس یا وای فای است. مودم وایرلس یا همان مودم بی سیم adsl برای مصارف خانگی طرفداران بیشتری دارد. چرا که مصرف کنندگان می توانند از طریق آن، موبایل خود را به اینترنت پر سرعت متصل نمایند.

مودم وایرلس یکی از انواع مودم است که از تکنولوژی وایرلس برای اشتراک اینترنت استفاده می کند. مودم های وایرلس دسته ای از انواع مودم ADSL است. این مودم اینترنت ADSL را با استفاده از آنتن وایرلس داخلی یا آنتن وایرلس بیرونی به اشتراک می گذارد. این اشتراک گذاری به صورت بی سیم و بر روی بستر شبکه وای فای با سایر دستگاه‌ ها انجام می شود.

 ویژگی های مودم adsl

شما برای هر شبکه اینترنتی چه خانگی و چه شرکتی به مودم های adsl نیاز خواهید داشت. یکی از ویژگی های مودم adsl این است که می تواند به سرعت، برای شما یک شبکه درست کند. شبکه ای که با استفاده از آن می توانید وسیله های مختلف از جمله لپ تاپ، گوشی، پرینتر و حتی تلویزیون هوشمند را به آن متصل کنید. ADSL علاوه بر ایجاد دسترسی سریع به اینترنت، یک شبکه با ثبات تری را نیز خلق می کند. شما می توانید خرید انواع تجهیزات شبکه را از فروشگاه رادیس انجام دهید.

 مزایای مودم adsl

چرا باید به سراغ مودم های ای دی اس ال برویم؟ وقتی می توان از طریق گوشی موبایل به اینترنت متصل شد، چرا هزینه کنیم و مودم بخریم؟ مزیت مودم adsl چیست؟ پاسخ این سوال داشتن ثبات در اینترنت است.

مودم های ADSL بر بستر خط تلفن ثابت فعالیت دارند که همین موضوع سبب افزایش سرعت و کیفیت آنها شده است. بدین ترتیب سرعت اینترنت شما با توجه به طرح خریداری شده، ثابت خواهد بود. سرعت و کیفیت اولیه تا زمانی که اقدام به تعویض مودم نکرده اید، برای شما ثابت می ماند.  این موضوع تنها مزیت این نوع مودم ها به شمار نمی رود.

قیمت ارزان سایر طرح های اینترنت از مزیت مودیرadsl است. اگر اقدام به خرید بسته های اینترنت همراه کرده باشید حتما مشاهده کرده اید که قیمت این بسته ها بسیار گرانتر از سایر بسته های اینترنت ADSL است. بنابراین با خرید ADSL می توانید در خرید بسته ها نیز صرفه جویی کنید.

مودم و اینترنت adsl کمک می کند که حتی هنگام غیرفعال کردن سرویس اینترنتی از یک ISP خاص، بتوانید به سراغ سایر گزینه ها بروید. شما می توانید برای خرید انواع تجهیزات شبکه و بررسی مشخصات مودم adsl به وبسایت رادیس مراجعه کنید.

 
 

:: برچسب‌ها: مودم , روتر , adsl , modem , رادیس , موج گستران رادیس ,



مقایسه دوربین مداربسته هایلوک و هایک ویژن
نوشته شده در دو شنبه 30 مرداد 1402
بازدید : 78
نویسنده : user

قیمت اولین مولفه تفاوت هایلوک و هایک ویژن می باشد. این تفاوت قیمت به خاطر همان قابلیت ها و ویژگی هایی است که در محصولات هایلوک محدود شده است. تفاوت دوربین مداربسته هایلوک و هایک ویژن در زمینه قیمت بسیار واضح است. در واقع هدف شرکت هایک ویژن از ایجاد برند هایلوک، کاهش هزینه های مشتریان سیستم های امنیتی بود. به همین خاطر است که دوربین های برند هایلوک، امکانات و آپشن های کمتری نسبت به برند هایک ویژن دارند.

برندهای تولید شده با قیمت اقتصادی و مناسب به بازار مشتریان عرضه شده است، تا افراد بیشتری بتوانند امنیت محیط های کار و یا زندگی خود را فراهم کنند. از نظر کیفی، دوربین های هر دو برند با کیفیت مشابه ساخته شده اند. در واقع کارایی و طول عمر هایلوک، برگرفته از برند هایک ویژن است. ساده تر کردن فناوری های امنیتی هوشمند و حذف گزینه های اضافی باعث شده تا دوربین مداربسته هایلوک به برندی اقتصادی در جهان تبدیل شود.

 تفاوت های هایلوک و هایک ویژن

1. بعد از مسئله قیمت، اولین تفاوت در محصولات هایلوک و هایک ویژن مجموعه تولیدات آنها است. برند هایک ویژن دارای تجهیزات جانبی، هارد و کابل می باشد. به طوری که می توان گفت تجهیزات برند هایک ویژن کامل تر از برند هایلوک است.

2. دومین تفاوت را می توان در طیف تولیدات دوربین مداربسته از نظر کیفیت تصویر دانست. در برند هایک ویژن می توانید دوربین مداربسته با کیفیت 5، 6، 8 و 12 مگاپیکسل را انتخاب کنید. در حالی که در برند هایلوک نهایتاً 4 گزینه انتخابی تا 5 مگاپیکسل خواهید داشت.

3. یکی دیگر از تفاوت هایلوک و هایک ویژن در دستگاه های ضبط این دو برند محبوب است. در برند هایک ویژن، دستگاه ضبط بیشتر از 32 کانال نیز وجود دارد. بدین ترتیب برای پروژه هایی که ابعاد بالا دارند، می توانید از برند هایک ویژن استفاده کنید.

4. چهارمین تفاوت در ویژگی های هوشمند این دو برند است. برند هایک ویژن طیف وسیع تری از این قابلیت ها را دارد و به صورت حرفه ای برای کاربری های حساس کاربرد دارد. این در صورتی این که در برند هایلوک، این ویژگی های به صورت ابتدایی تر تعبیه شده است.

5. تفاوت هایلوک و هایک ویژن، در کانال صدا دستگاه های ضبط نیز وجود دارند. اغلب دستگاه های هایلوک بیش از یک کانال صدا ندارند. در حالی که در دستگاه های هایک ویژن تا 4 کانال صدا را نیز می توانید داشته باشید.

جهت بررسی دقیق تر در خصوص تفاوت هایلوک و هایک ویژن به وب سایت موج گستران رادیس سر بزنید.

 

:: برچسب‌ها: هایلوک , هایک ویژن , دوربین مداربسته , cctv , رادیس ,



لیست قیمت هایک ویژن
نوشته شده در شنبه 28 مرداد 1402
بازدید : 91
نویسنده : user

موج گستران رادیس به عنوان یکی از باسابقه ترین نمایندگی های هایک ویژن در ایران، تلاش کرده است تا با ارائه بهترین و کاربردی ترین محصولات این شرکت، لیست کاملی از تجهیزات امنیتی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به واسطه آنها، یک محیط کاملا ایمن برای بخش کاری یا خانه خود ایجاد کنید.

در لیست قیمت هایک ویژن مجموعه کاملی از تجهیزات هایک ویژن اعم از دوربین های مداربسته، تجهیزات نظارتی و سایر موارد قرار گرفته است که می توانید با مشاهده آن، قیمت مناسب و به روز این محصولات را در اختیار داشته باشید.

قیمت هایک ویژن براساس نوع محصولی که انتخاب می کنید، می تواند متفاوت باشد. برخی از دوربین های مداربسته این شرکت دارای فناوری های جدیدی هستند که می توانند نیازهای شما در زمینه هوش مصنوعی نیز رفع کنند و برخی دیگر نیز می توانند به شما در انجام کارهای مختلف کمک کنند. شما می توانید برای خرید کامل و دقیق و البته بروز از طریق لیست قیمت هایک ویژن محصولات مختلف این شرکت را بررسی کنید.

خرید دوربین مداربسته توسط همکاران

اگر یکی از همکاران ما در حوزه نصب و راه اندازی تجهیزات مداربسته هستید، شرکت موج گستران رادیس تلاش کرده است تا با ارائه کردن لیست قیمت همکار هایک ویژن، بهترین تجهیزات این شرکت با قیمتی بسیار مناسب در اختیار همکاران خود در سراسر ایران قرار دهد. تیم پشتیبانی ما همیشه آماده پاسخگویی و راهنمایی به مهندسان عزیز در حوزه امنیت است و تلاش می کند تا با ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات شرکت هایک ویژن، کمکی کوچک به دنیای امنیت در ایران نماید.

به منظور دانلود لیست قیمت هایک ویژن می توانید از صفحه لیست قیمت هایک ویژن اقدام کنید. البته برای دریافت نسخه همکار شما باید ابتدا با تیم پشتیبانی تماس حاصل نماید تا دسترسی های لازم به شما داده شود. تیم ما تلاش کرده است تا با ارائه خدمات در این بخش به همکاران خود در سراسر ایران، بهترین تجهیزات را با کمترین قیمت ممکن تهیه کند و سبب بهبود وضعیت راه اندازی دوربین های مداربسته شود.

همچنین همکاران محترم ما می توانند براساس میزان خرید محصولات خود و قبل از صدور فاکتور، قیمت به روز شده تجهیزات را از طریق صفحه لیست قیمت هایک ویژن در اختیار داشته باشند.

به منظور خرید راحت تر دوربین های هایک ویژن به همراه لیست قیمت هایک ویژن شما می توانید قیمت تجهیزات اولیه و لوازم جانبی را نیز در اختیار داشته باشید و با این روش در هنگام نصب کردن یک سیستم دوربین مداربسته، تمام تجهیزات خود را با قیمت مناسب تهیه کنید و هزینه های راه اندازی یک شبکه بزرگ امنیتی را به صورت کاملا محسوس کاهش دهید.

قیمت همکاری دوربین های هایک ویژن

برای دریافت کردن قیمت همکاری نیز شما می توانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل نمایید و بعد از انجام مراحل ثبت نام، لیست کاملی از تجهیزات مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید که علاوه بر تجهیزات هایک ویژن، لوازم جانبی و تجهیزات دیگر این شرکت را نیز در صورت نیاز خریداری کنید.

تیم ما تلاش کرده است تا بستر مناسبی را با ارائه وب سایت و سایر روش های ارتباطی در اختیار مشتریان خود قرار دهد و این موضوع سبب می شود تا شما همیشه بهترین تجهیزات این شرکت را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار داشته باشید.

 

:: برچسب‌ها: لیست قیمت هایک ویژن , هایک ویژنن , رادیس , cctv , dvr , nvr ,



نمایندگی هایک ویژن
نوشته شده در شنبه 28 مرداد 1402
بازدید : 82
نویسنده : user

​يکي از برند هاي معروف که در زمينه ساخت دوربين هاي مداربسته فعاليت دارد، هايک ويژن است، اين شرکت به عنوان فعال ترين و معتبر ترين شرکت توليد کننده دوربين هاي مداربسته شناخته مي شود.

هايک ويژن متعهد است از طريق فناوري هاي پيشرفته هوش مصنوعي، يادگيري ماشين و داده هاي بزرگ به صنايع مختلف خدمت کند و آينده AIoT را رهبري کند، هدف اصلي اين محصولات توليد شده، برقراري ارتباط بهتر مردم با دنياي اطراف است.

اين برند محبوب با انبوهي از محصولات هوشمند، در تلاش است تا با ارائه اطلاعات، خواسته هاي متنوع کاربران را شناسايي کند. Hikvision با استفاده از برنامه هاي AIoT نوآورانه، به هر فردي براي لذت بردن از آينده بهتر، کارآمدتر و امنتر راهکاري اختصاص داده است، براي انتخاب آينده اي هوشمند، بهترين نماينده هايک ويژن کنار شماست.

نمايندگي هايک ويژن


موج گستران راديس مرجع تخصصي فروش هايک ويژن در ايران است، کاربران و مشتريان اين شرکت مي توانند با حق انتخابي بسيار بالا و با دريافت اطلاعاتي کامل براي انتخاب درست کالاي مورد نظر خود، وب سايت را بررسي کنند و يا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمايند، همواره بهترين انتخاب و بهترين خدمات، شايسته مشتريان راديس است.

مجموعه ما در سال 2016 موفق به کسب برترين نمايندگي هايک ويژن از سوي شرکت پارس ارتباط شده است، براي ما بسيار مهم است که تمام کاربران کالاي تخصصي مورد نياز خود را به درستي و با دقت بالا و بيشترين سهولت انتخاب کنند.

شرکت ما از هرگونه تلاشي براي بالاتر بردن کيفيت خريد مشتريان دريغ نمي کند. در نتيجه همواره تلاش مي‏ کنند تا در طول فرآيند خريد يعني پيش، حين و پس از خريد، بيشترين ارزش را براي کاربران و مشتريان خود خلق کنند.

در نمايندگي هايک ويژن تهران امکان دسترسي مشتريان به جديدترين محصولات اين شرکت با دو سال گارانتي فراهم شده است. براي مشاهده قيمت Hikvision به صفحه ليست قيمت هايک ويژن مراجعه کنيد.

نماينده هايک ويژن در تهران

شرکت ما به عنوان نماينده رسمي هايک در تهران، سبد کاملي از محصولات هايک ويژن شامل:

دوربين هايک ويژن ip
دوربين Turbo hd
دستگاههاي dvr و nvr
کابل هاي شبکه
و سوئيچ هاي شبکه برند هايک ويژن را ارائه مي دهد.

قيمت ارائه شده توسط موج گستران راديس، نسبت به بقيه شرکت هايي که نماينده دوربين هايک ويژن را دارند، مناسب تر است. همچنين مشتريان و کاربران مي توانند پس از خريد محصولات، از گارانتي و خدمات پس از فروش اين شرکت استفاده کنند.

نمایندگی هایک ویژن

 

 

:: برچسب‌ها: هایک ویژن , نماینده هایک ویژن , دوربین هایک ویژن , رادیس ,



لیست قیمت داهوا
نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1402
بازدید : 99
نویسنده : user

نکات مهم پیش از خرید و مشاهده لیست

  • پس از بررسی لیست قیمت همکار داهوا با گارنتی مورد نظر، از موجود بودن آن از طریق تماس با شرکت نماینده مطلع شوید.
  • برای دریافت اطلاعات تخصصی درباره محصولات با کارشناسان فنی تماس بگیرید.
  • لیست قیمت دوربین ip داهوا و قیمت دوربین آنالوگ داهوا در ابتدای هر ماه در سایت آپدیت می گردد. همواره توصیه می شود برای دریافت آخرین لیست قیمت داهوا با نماینده داهوا تماس بگیرید.
  • برای مشاهده پرفروش‌ ترین دوربین مداربسته داهوا و آشنایی با مشخصات آنها به صفحه فروشگاه رادیس مراجعه فرمایید.
  • تمامی دوربین های مداربسته داهوا در موج گستران رادیس دارای گارانتی معتبر 24 ماهه هستند.

این لیست محصولات جزء موجودی مجموعه رادیس می باشد. اما به دلیل آنکه تعداد موجودی انبار و نرخ ارز همواره در حال تغییر است، بنابراین جهت بررسی موجودی و قیمت نهایی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. در اینجا پرفروش ترین دوربین ها را با رقابتی ترین قیمت ممکن تقدیم نگاهتان کردیم.

مجموعه موج گستران رادیس به عنوان نماینده داهوا در ایران مدت هاست که فعالیت داشته و کیفیت محصولات را تضمین می کند. برای راحتی دسترسی مشتریان و همکاران گرامی، لیست قیمت همواره بروز می گردد.

محصولات داهوا شامل دوربین مداربسته و دستگاه DVR ، با گارانتی معتبر و قیمت رقابتی توسط موج گستران رادیس به بازار عرضه می‌گردد.

برای دانلود لیست قیمت داهوا می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://radis-co.com/dahua-price-list/

 

:: برچسب‌ها: لیست قیمت , داهوا ,



دانلود نرم افزار هایک ویژن
نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1402
بازدید : 92
نویسنده : user

دانلود نرم افزار هایک ویژن به راحتی و کاملا رایگان امکان پذیر است. نرم افزارهای دوربین مداربسته هایک ویژن دارای امکاناتی همچون مشاهده تصاویر دوربین مداربسته مورد نظر، انتخاب لنز، امکان محاسبه میزان لازم از فضای ذخیره سازی یا هارد برای تصاویر، امکان بک آپ گیری از فایل ها و تصاویر، بازپخش تصاویر و … می باشند. 

ویژگی های دانلود نرم افزار هایک ویژن برای ویندوز

از بارز ترین ویژگی های دانلود نرم افزارهای هایک ویژن برای ویندوز، رایگان بودن آنها است. بدین ترتیب شما می توانید به راحتی آنها را دانلود و پس از نصب استفاده کنید. البته برخی از نرم افزارها برای مدیریت تصویر دوربین مداربسته نیستند.

+ مدیریت تصویر
+ نمایش زنده تصاویر
+ ضبط تصاویر
+ جستجوی تصاویر از راه دور
+ باز پخش تصاویر از راه دور
+ بک آپ گیری از تصاویر ضبط شده
+ مدیریت آلارم و زنگ های هشدار

ویژگی های دانلود نرم افزار هایک ویژن برای اندروید

دانلود نرم افزار  هایک ویژن برای اندروید نیز امکان پذیر است. در نتیجه به راحتی قابلیت انتقال تصاویر روی موبایل در این بخش به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. پس نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب و روی لینک دانلود آن کلیک نمایید.

+ بازیابی فایل های ضبط شده
+ ذخیره و مدیریت تصاویر ضبط شده، روی موبایل
+ جستجو از راه دور
+ مدیریت و کنترل آلارم و هشدارها
+ کنترل دوربین PTZ

1. نرم افزار iVMS-4200

این نرم افزار از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. برای کنترل دوربین های مداربسته هایک ویژن از این نرم افزار می توانید استفاده کنید. با دانلود نرم افزار هایک ویژن با قابلیت های آن آشنا خواهید شد. این نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز و مک عرضه شده است. قابلیت های نرم افزار آی وی ام اس 4200 هایک ویژن شامل :

– نمایش زنده تصاویر دوربین
– امکان جستجو از راه دور
– ضبط تصاویر دوربین
– بازپخش تصاویر از راه دور
– بک آپ گرفتن از تصاویر ضبط شده
– مدیریت و اطلاع از آلارم و هشدارهای امنیتی
– قابلیت تعقیب کردن سوژه در دوربین های مداربسته نصب شده

2. نرم افزار Hik-Connect

این نرم افزار برای کنترل دستگاه های هایک ویژن از راه دور کاربرد دارد. با استفاده از این نرم افزار، تصاویر دوربین های مداربسته را به صورت زنده مشاهده خواهید کرد. این نرم افزار امکان ارائه اعلانات و هشدارهای مرتبط با دوربین های شما را دارا است.

3. دانلود نرم افزار هایک ویژن iVMS-4500

این نرم افزار همانند iVMS-4200 برای کنترل دوربین های مداربسته هایک ویژن استفاده می شود. این کنترل کردن با استفاده از گوشی هوشمند امکان پذیر می باشد. همچنین با این نرم افزار می توانید تصاویر دوربین های مداربسته را به صورت زنده مشاهده کنید. از کاربردهای نرم افزار آی وی ام اس 4500 هایک ویژن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

– ذخیره تصاویر ضبط شده
– بازیابی فایل های ضبط شده
– مدیریت تصاویر ضبط شده روی موبایل
جستجو از راه دور و کنترل آلارم
– کنترل دوربین PTZ نیز در این برنامه به سادگی انجام می شود

جهت بررسی تکمیلی در خصوص دانلود نرم افزار هایک ویژن به وب سایت موج گستران رادیس مراجعه کنید.

 

:: برچسب‌ها: هایک ویژن , دانلود نرم افزار , دوربین مداربسته ,



هایک ویژن بهتر است یا داهوا؟
نوشته شده در دو شنبه 23 مرداد 1402
بازدید : 88
نویسنده : user

تفاوت دوربین های هایک ویژن و داهوا

برای اطلاع از تفاوت دوربین های هایک ویژن و داهوا، لازم است تا محصولات این دو برند را بر اساس ویژگی های متفاوت آنها بررسی و مقایسه کنیم. بدین ترتیب به سوال هایک ویژن بهتر است یا داهوا دست خواهیم یافت. با دست یافتن به یک پاسخ مناسب و درخور، کمک می کند تا بهترین انتخاب را متناسب با بودجه خود ا بهترین نمایندگی ها داشته باشید. این ویژگی ها شامل :

  • نقاط ضعف و قوت
  • قیمت محصولات
  • زمینه کاربرد محصولات
  • محصولات و آخرین به روز رسانی ها
  • تکنولوژی ساخت

محصولات و آخرین به روز رسانی های هایک ویژن و داهو

مقایسه دوربین داهوا و هایک ویژن را با بررسی محصولات به روز این دو برند ادامه می دهیم تا به پاسخ سوال هایک ویژن بهتر است یا داهوا دست یابیم.

  • داهوا در زمینه تولید محصولات امنیتی و نظارت تصویری فعالیت می کند که شامل محصولات تحت شبکه، محصولات حرارتی، دوربین های ضد آب و ضد ضربه، دوربین مداربسته دید در شب، محصولات هشدار، نرم افزارها، هوش مصنوعی، لوازم جانبی امنیتی و … می باشد.
  • دوربین مداربسته هایک ویژن نیز خط مشابهی را دنبال می کند و محصولات متنوعی را تولید می کند. محصولات شبکه ای، محصولات Turbo HD، محصولات کنترل و نظارت دسترسی، ترافیک هوشمند، حمل و نقل، محصولات امنیتی پرتابل و شمار بسیاری از تجهیزات امنیتی شرکت هایک ویژن می باشند.

مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن؛ نقاط ضعف و قوت

به عنوان مورد اول برای مقایسه دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن باید گفت که عامل اصلی خرید دوربین های امنیتی داهوا و هایک ویژن برای خانه شما، بازدارندگی بصری جرم و جنایت است. هنگام خرید سوال پیش می آید که هایک ویژن بهتر است یا داهوا؟ در صورتی که این دو برند تقریبا مشابه یکدیگر هستند و همواره به عنوان عاملی برای پیشگیری از تخلفات شناخته می شوند. در واقع هر دو این برند ها بسیار با کیفیت هستند و از معتبر ترین شرکت های تولید کننده سیستم های امنیتی می باشند.

 نقاط قوت برند داهوا

  • امکان استفاده از فضای ابری و اینترنت
  • نصب آسان
  • تنوع محصولات
  • عمر طولانی محصولات
  • تنوع قیمت
  • استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و گسترش آن
  • هزینه های کم نگه داری و تعمیرات

 نقاط قوت هایک ویژن

  • امکان انتخاب از میان مدل های مختلف
  • نصب و استفاده آسان
  • کیفیت بالای تصاویر
  • قیمت های مقرون به صرفه و اقتصادی
  • خدمات پس از فروش کامل

 نقاط ضعف دوربین های این دو برند

  • کمبود نمایندگی های معتبر
  • امکان هک شدن دوربین ها
  • امکان تجاوز به حریم خصوصی افراد

از جمله معایب و نقاط ضعف این دو برند می باشند. البته در مقایسه با نقاط قوت این دو برند و کیفیت بالای محصولات، که موجب محبوبیت آنها در بازار جهانی شده، به چشم نمی آید.

مقایسه دوربین هایک ویژن و داهوا؛ قیمت محصولات

برای مقایسه دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا باید به قیمت این دو برند نیز توجه داشته باشیم. قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن، کمی بالاتر از سایر برند های موجود در بازار دوربین مداربسته است.

با توجه به کیفیت بالا، ماندگاری محصولات و قابلیت هایی که ارائه می دهد، خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، منطقی می باشد. بنابراین اگر قصد خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با مناسب ترین قیمت برای فضای کار و زندگی خود دارید، می توانید به وبسایت موج گستران رادیس مراجعه کنید.

 

:: برچسب‌ها: داهوا , هایک ویژن , دوربین مداربسته , cctv ,



مودم adsl
نوشته شده در یک شنبه 22 مرداد 1402
بازدید : 102
نویسنده : user

کاربرد مودم adsl

امروزه اينترنت به يک عضو جدا نشدني در زندگي ما تبديل شده است. با اين وجود کيفيت و دسترسي افراد به اينترنت از اهميت زيادي برخوردار خواهد بود. کاربري هاي متفاوتي که به دسترسي اينترنت نياز دارند، باعث شده تا اغلب افراد به سوي اين نوع شبکه سوق پيدا کنند.

با پيشرفت تکنولوژي، انواع مودم با کيفيت، به يکي از وسايل مهم و ضروري براي اتصال به اينترنت بشمار مي‌رود. در واقع به بياني ساده تر مي توان گفت که مودم يک راه ارتباطي بين کاربران و شرکت ارائه دهنده خدمات اينترنتي است. با استفاده از مودم مي توانيد به شبکه متصل شويد که وظيفه اصلي آن، تبديل سيگنال هاي ديجيتال به آنالوگ و بر عکس است. يکي از اصلي ترين زيرساخت هاي اينترنت، مودم است که براي متصل شدن دستگاه به وب جهاني کاربرد دارد.

مودم adsl

 انواع مودم اي دي اس ال

مودم هاي اي دي اس ال نيز همانند ساير مودم ها مي توانند از جهات هاي مختلفي دسته بندي شوند. از نظر نوع اتصال، برند سازنده، برد دستگاه، قيمت و … . به طور کلي مودم ADSL در دو دسته قرار مي گيرند که شامل :

1. مودم با سيم

مودم هاي با سيم قابليت اين را دارند که از طريق کابل LAN به ساير دستگاه ها متصل شوند. مودم هاي اي دي اس ال با سيم، اغلب براي مکان هاي اداري، بانک ها و مراکزي که نيازي به اتصال بي سيم نباشد، استفاده مي شوند. از مزاياي مودم adsl با سيم، ارزان قيمت بودن و سرعت بالاي آنها است.

اگر دوست داريد هنگام استفاده از اينترنت حق انتخاب بيشتري داشته باشيد، به سراغ مودم سيم کارت خور adsl برويد. مودم ها علاوه بر پشتيباني اينترنت ADSL يا VDSL، پشتيباني سيم کارت را در مواقع ضروري نيز انجام مي دهد. زماني که سيستم وب شما دچار مشکل شد، مي ‌توانيد از اينترنتي استفاده کنيد که هنوز کار مي کند. حتي مشاهده شده که در برخي مواقع، ممکن است مودم سيم کارت خور، سرعت بيشتري را براي شما فراهم نمايد.

2. مودم بي سيم

پر‍ فروش ترين نوع مودم که در بازار ايران طرفداران بسيار زيادي دارد مودم وايرلس يا واي فاي است. مودم وايرلس يا همان مودم بي سيم adsl براي مصارف خانگي طرفداران بيشتري دارد. چرا که مصرف کنندگان مي توانند از طريق آن، موبايل خود را به اينترنت پر سرعت متصل نمايند.

مودم وايرلس يکي از انواع مودم است که از تکنولوژي وايرلس براي اشتراک اينترنت استفاده مي کند. مودم هاي وايرلس دسته اي از انواع مودم ADSL است. اين مودم اينترنت ADSL را با استفاده از آنتن وايرلس داخلي يا آنتن وايرلس بيروني به اشتراک مي گذارد. اين اشتراک گذاري به صورت بي سيم و بر روي بستر شبکه واي فاي با ساير دستگاه‌ ها انجام مي شود.

مزاياي مودم adsl

چرا بايد به سراغ مودم هاي اي دي اس ال برويم؟ وقتي مي توان از طريق گوشي موبايل به اينترنت متصل شد، چرا هزينه کنيم و مودم بخريم؟ مزيت مودم adsl چيست؟ پاسخ اين سوال داشتن ثبات در اينترنت است.

مودم هاي ADSL بر بستر خط تلفن ثابت فعاليت دارند که همين موضوع سبب افزايش سرعت و کيفيت آنها شده است. بدين ترتيب سرعت اينترنت شما با توجه به طرح خريداري شده، ثابت خواهد بود. سرعت و کيفيت اوليه تا زماني که اقدام به تعويض مودم نکرده ايد، براي شما ثابت مي ماند.  اين موضوع تنها مزيت اين نوع مودم ها به شمار نمي رود.

قيمت ارزان ساير طرح هاي اينترنت از مزيت موديرadsl است. اگر اقدام به خريد بسته هاي اينترنت همراه کرده باشيد حتما مشاهده کرده ايد که قيمت اين بسته ها بسيار گرانتر از ساير بسته هاي اينترنت ADSL است. بنابراين با خريد ADSL مي توانيد در خريد بسته ها نيز صرفه جويي کنيد.

 براي خريد انواع تجهيزات شبکه و بررسي مشخصات مودم adsl به وبسايت موج گستران راديس مراجعه کنيد.

 

 

:: برچسب‌ها: مودم , adsl , روتر ,



نمایندگی داهوا
نوشته شده در یک شنبه 22 مرداد 1402
بازدید : 93
نویسنده : user


موج گستران رادیس، نماینده دوربین مداربسته داهوا در ایران


شرکت داهوا بیش از 15 سال است که در زمینه توسعه و فناوری های امنیتی فعالیت دارد، این شرکت توانسته به طور کامل، در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست بیاورد، همچنین  توانسته بهترین تجربه در زمینه سخت افزار و نرم افزار را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

دوربین های این شرکت جزو یکی از بهترین و محبوب ترین دوربین های مداربسته در ایران است، این برند در زمینه تجهیزات امنیتی خوش درخشیده و جزو انتخاب بسیاری از مشتریان دوربین مداربسته می باشد، شما می توانید محصولات این برند را از موج گستران رادیس به عنوان نماینده  داهوا در تهران برای پروژه های کوچک یا بزرگ خود خریداری نمایید.

محصولات این کمپانی مدت هاست که جزو پرفروش ترین محصولات در صنعت دوربین های مداربسته می باشد. این فروش، نشان دهنده تنوع بالای محصول، کیفیت و قیمت مناسب آنها در بازار های جهانی است.

محصولات دوربین مداربسته آن دارای 24 ماه گارانتی می باشد.

این شرکت توانسته به واسطه کیفیت بالای خود، فروش بالایی را توسط نمایندگی های داهوا کسب کند، شما می توانید برای خرید محصولات این برند محبوب، به نمایندگی داهوا مراجعه کنید.

از محصولات این کمپانی در پروژه های زیر استفاده می گردد:

پروژه های دولتی
کنترل تردد
کنترل و نظارت شهری، مسکونی، تجاری
و به طور کل در پروژه های کوچک اقتصادی تا پروژه های خیلی بزرگ صنعتی استفاده نمود.
داهوا در 180 کشور و همچنین در کشور ایران نمایندگی های فعال دارد.

محصولات این کمپانی، یکی دیگر از چند برند معتبری است که توسط شرکت موج گستران رادیس به مشتریان عزیز عرضه می شود. این وب سایت تنها خدمات فروش دوربین مداربسته را بر عهده ندارد، بلکه شما می توانید خدمات نصب و راه اندازی را نیز از ما به عنوان نماینده داهوا درخواست کنید.

بهترین نماینده داهوا کدام است؟


نمایندگان زیادی در حال ارائه خدمات در بازار ایران هستند، برای بررسی بهترین نماینده داهوا در ایران، نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

موجودی کالا
تنوع کالا
پشتیبانی فنی مناسب
قیمت رقابتی
موج گستران رادیس به عنوان نمایندگی داهوا در ایران افتخار دارد تا بهترین قیمت محصولات این برند را ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، با ما در تماس باشید.
https://radis-co.com/dahua-representative/

 

:: برچسب‌ها: dahua , نمایندگی داهوا , رادیس ,



لیست قیمت هایک ویژن
نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1402
بازدید : 103
نویسنده : user

فروش و لیست قیمت هایک ویژن

دوربین هایک ویژن قیمت بسیار مقطوعی به نسبت مدل های دیگر در بازار دارد و این موضوع نشان دهنده اهمیت و پرمصرف بودن این برند در بین سایر تجهیزات می باشد. همچنین در این محصولات از فناوری های جدیدی استفاده شده است که می تواند هزینه های راه اندازی سیستم امنیتی شما را بهبود ببخشد و با این روش می توانید کسب و کار خود را مدیریت کنید.

به منظور خرید دوربین های مداربسته این شرکت بهتر است اطلاعات کاملی در مورد جزییات خرید این محصولات در اختیار داشته باشید و به واسطه لیست قیمت هایک ویژن محصولات خود را تهیه کنید. همچنین شما می توانید با خرید کردن این تجهیزات و کمک گرفتن از تیم پشتیبانی ما در شرکت موج گستران رادیس، بهترین محصولات را برای محیط کار خود تهیه کنید.

در لیست قیمت هایک ویژن مجموعه کاملی از تجهیزات هایک ویژن اعم از دوربین های مداربسته، تجهیزات نظارتی و سایر موارد قرار گرفته است که می توانید با مشاهده آن، قیمت مناسب و به روز این محصولات را در اختیار داشته باشید.

قیمت هایک ویژن براساس نوع محصولی که انتخاب می کنید، می تواند متفاوت باشد. برخی از دوربین های مداربسته این شرکت دارای فناوری های جدیدی هستند که می توانند نیازهای شما در زمینه هوش مصنوعی نیز رفع کنند و برخی دیگر نیز می توانند به شما در انجام کارهای مختلف کمک کنند. شما می توانید برای خرید کامل و دقیق و البته بروز از طریق لیست قیمت هایک ویژن محصولات مختلف این شرکت را بررسی کنید.

خرید دوربین مداربسته توسط همکاران

اگر یکی از همکاران ما در حوزه نصب و راه اندازی تجهیزات مداربسته هستید، شرکت موج گستران رادیس تلاش کرده است تا با ارائه کردن لیست قیمت همکار هایک ویژن، بهترین تجهیزات این شرکت با قیمتی بسیار مناسب در اختیار همکاران خود در سراسر ایران قرار دهد. تیم پشتیبانی ما همیشه آماده پاسخگویی و راهنمایی به مهندسان عزیز در حوزه امنیت است و تلاش می کند تا با ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات شرکت هایک ویژن، کمکی کوچک به دنیای امنیت در ایران نماید.

به منظور دانلود لیست قیمت هایک ویژن می توانید از این صفحه اقدام کنید. البته برای دریافت نسخه همکار شما باید ابتدا با تیم پشتیبانی تماس حاصل نماید تا دسترسی های لازم به شما داده شود. تیم ما تلاش کرده است تا با ارائه خدمات در این بخش به همکاران خود در سراسر ایران، بهترین تجهیزات را با کمترین قیمت ممکن تهیه کند و سبب بهبود وضعیت راه اندازی دوربین های مداربسته شود.

همچنین همکاران محترم ما می توانند براساس میزان خرید محصولات خود و قبل از صدور فاکتور، قیمت به روز شده تجهیزات را از طریق همین صفحه در اختیار داشته باشند.

به منظور خرید راحت تر دوربین های هایک ویژن به همراه لیست قیمت هایک ویژن شما می توانید قیمت تجهیزات اولیه و لوازم جانبی را نیز در اختیار داشته باشید و با این روش در هنگام نصب کردن یک سیستم دوربین مداربسته، تمام تجهیزات خود را با قیمت مناسب تهیه کنید و هزینه های راه اندازی یک شبکه بزرگ امنیتی را به صورت کاملا محسوس کاهش دهید.

قیمت همکاری دوربین های هایک ویژن

برای دریافت کردن قیمت همکاری نیز شما می توانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل نمایید و بعد از انجام مراحل ثبت نام، لیست کاملی از تجهیزات مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید که علاوه بر تجهیزات هایک ویژن، لوازم جانبی و تجهیزات دیگر این شرکت را نیز در صورت نیاز خریداری کنید.

تیم ما تلاش کرده است تا بستر مناسبی را با ارائه وب سایت و سایر روش های ارتباطی در اختیار مشتریان خود قرار دهد و این موضوع سبب می شود تا شما همیشه بهترین تجهیزات این شرکت را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار داشته باشید.

 

:: برچسب‌ها: هایک یوژن , لیست قیمت ,



نماینده داهوا
نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1402
بازدید : 104
نویسنده : user

محصولات داهوا در دو تکنولوژی آنالوگ HD (HDCVI) و تحت شبکه تولید می شوند، هر کدام از این مجموعه شامل انواع دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپید دام و … می باشد، در بخش تولید دستگاه های ضبط کننده نیز DVR، XVR و NVR را در انواع 4، 8، 16، 32 و 64 کانال خواهید دید.

محصولات این کمپانی مدت هاست که جزو پرفروش ترین محصولات در صنعت دوربین های مداربسته می باشد. این فروش، نشان دهنده تنوع بالای محصول، کیفیت و قیمت مناسب آنها در بازار های جهانی است.

محصولات دوربین مداربسته آن دارای 24 ماه گارانتی می باشد.

این شرکت توانسته به واسطه کیفیت بالای خود، فروش بالایی را توسط نمایندگی های داهوا کسب کند، شما می توانید برای خرید محصولات این برند محبوب، به نمایندگی داهوا مراجعه کنید.

از محصولات این کمپانی در پروژه های زیر استفاده می گردد:

  • پروژه های دولتی
  • کنترل تردد
  • کنترل و نظارت شهری، مسکونی، تجاری
  • و به طور کل در پروژه های کوچک اقتصادی تا پروژه های خیلی بزرگ صنعتی استفاده نمود.

داهوا در 180 کشور و همچنین در کشور ایران نمایندگی های فعال دارد.

محصولات این کمپانی، یکی دیگر از چند برند معتبری است که توسط شرکت موج گستران رادیس به مشتریان عزیز عرضه می شود. این وب سایت تنها خدمات فروش دوربین مداربسته را بر عهده ندارد، بلکه شما می توانید خدمات نصب و راه اندازی را نیز از ما به عنوان نماینده داهوا درخواست کنید.

ما به عنوان نماینده داهوا، ارائه دهنده محصولات دوربین مداربسته در ایران، طیف وسیعی از دوربین های مداربسته این برند را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر عرضه میکنیم.

بهترین نماینده داهوا کدام است؟

نمایندگان زیادی در حال ارائه خدمات در بازار ایران هستند، برای بررسی بهترین نماینده داهوا در ایران، نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • موجودی کالا
  • تنوع کالا
  • پشتیبانی فنی مناسب
  • قیمت رقابتی

موج گستران رادیس به عنوان نمایندگی رسمی داهوا در ایران افتخار دارد تا بهترین قیمت محصولات این برند را ارائه دهد.

 

:: برچسب‌ها: نماینده داهوا , داهوا , رادیس , نمایندگی داهوا ,



نماینده هایک ویژن
نوشته شده در چهار شنبه 11 مرداد 1402
بازدید : 113
نویسنده : user

یکی از برند های معروف که در زمینه ساخت دوربین های مداربسته فعالیت دارد، هایک ویژن است، این شرکت به عنوان فعال ترین و معتبر ترین شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته شناخته می شود.

هایک ویژن متعهد است از طریق فناوری های پیشرفته هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و داده های بزرگ به صنایع مختلف خدمت کند و آینده AIoT را رهبری کند، هدف اصلی این محصولات تولید شده، برقراری ارتباط بهتر مردم با دنیای اطراف است.

این برند محبوب با انبوهی از محصولات هوشمند، در تلاش است تا با ارائه اطلاعات، خواسته های متنوع کاربران را شناسایی کند. Hikvision با استفاده از برنامه های AIoT نوآورانه، به هر فردی برای لذت بردن از آینده بهتر، کارآمدتر و امنتر راهکاری اختصاص داده است، برای انتخاب آینده ای هوشمند، بهترین نماینده هایک ویژن کنار شماست.

نماینده هایک ویژن

موج گستران رادیس مرجع تخصصی فروش هایک ویژن در ایران است، کاربران و مشتریان این شرکت می توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت را بررسی کنند و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایند، همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتریان رادیس است.

مجموعه ما در سال 2016 موفق به کسب برترین نمایندگی هایک ویژن از سوی شرکت پارس ارتباط شده است، برای ما بسیار مهم است که تمام کاربران کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند.

شرکت ما از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان دریغ نمی کند. در نتیجه همواره تلاش می‏ کنند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کنند.

در نمایندگی هایک ویژن تهران امکان دسترسی مشتریان به جدیدترین محصولات این شرکت با دو سال گارانتی فراهم شده است. برای مشاهده قیمت Hikvision به صفحه لیست قیمت هایک ویژن مراجعه کنید.

نماینده هایک ویژن در تهران

شرکت ما به عنوان نماینده رسمی هایک در تهران، سبد کاملی از محصولات هایک ویژن شامل:

  • دوربین هایک ویژن ip
  • دوربین Turbo hd
  • دستگاههای dvr و nvr
  • کابل های شبکه
  • و سوئیچ های شبکه برند هایک ویژن را ارائه می دهد.

قیمت ارائه شده توسط موج گستران رادیس، نسبت به بقیه شرکت هایی که نماینده دوربین هایک ویژن را دارند، مناسب تر است. همچنین مشتریان و کاربران می توانند پس از خرید محصولات، از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنند.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص نماینده هایک ویژن و مشاهده لیست قیمت محصولات هایک ویژن به وب سایت رادیس مراجعه کنید.

 

:: برچسب‌ها: نماینده هایک ویژن , هایک ویژن , رادیس , دوربین مداربسته , cctv ,



مودم adsl
نوشته شده در چهار شنبه 11 مرداد 1402
بازدید : 93
نویسنده : user

کاربرد مودم adsl

امروزه اينترنت به يک عضو جدا نشدني در زندگي ما تبديل شده است. با اين وجود کيفيت و دسترسي افراد به اينترنت از اهميت زيادي برخوردار خواهد بود. کاربري هاي متفاوتي که به دسترسي اينترنت نياز دارند، باعث شده تا اغلب افراد به سوي اين نوع شبکه سوق پيدا کنند.

با پيشرفت تکنولوژي، انواع مودم با کيفيت، به يکي از وسايل مهم و ضروري براي اتصال به اينترنت بشمار مي‌رود. در واقع به بياني ساده تر مي توان گفت که مودم يک راه ارتباطي بين کاربران و شرکت ارائه دهنده خدمات اينترنتي است. با استفاده از مودم مي توانيد به شبکه متصل شويد که وظيفه اصلي آن، تبديل سيگنال هاي ديجيتال به آنالوگ و بر عکس است. يکي از اصلي ترين زيرساخت هاي اينترنت، مودم است که براي متصل شدن دستگاه به وب جهاني کاربرد دارد.

 انواع مودم اي دي اس ال

مودم هاي اي دي اس ال نيز همانند ساير مودم ها مي توانند از جهات هاي مختلفي دسته بندي شوند. از نظر نوع اتصال، برند سازنده، برد دستگاه، قيمت و … . به طور کلي مودم ADSL در دو دسته قرار مي گيرند که شامل :

1. مودم با سيم

مودم هاي با سيم قابليت اين را دارند که از طريق کابل LAN به ساير دستگاه ها متصل شوند. مودم هاي اي دي اس ال با سيم، اغلب براي مکان هاي اداري، بانک ها و مراکزي که نيازي به اتصال بي سيم نباشد، استفاده مي شوند. از مزاياي مودم adsl با سيم، ارزان قيمت بودن و سرعت بالاي آنها است.

اگر دوست داريد هنگام استفاده از اينترنت حق انتخاب بيشتري داشته باشيد، به سراغ مودم سيم کارت خور adsl برويد. مودم ها علاوه بر پشتيباني اينترنت ADSL يا VDSL، پشتيباني سيم کارت را در مواقع ضروري نيز انجام مي دهد. زماني که سيستم وب شما دچار مشکل شد، مي ‌توانيد از اينترنتي استفاده کنيد که هنوز کار مي کند. حتي مشاهده شده که در برخي مواقع، ممکن است مودم سيم کارت خور، سرعت بيشتري را براي شما فراهم نمايد.

2. مودم بي سيم

پر‍ فروش ترين نوع مودم که در بازار ايران طرفداران بسيار زيادي دارد مودم وايرلس يا واي فاي است. مودم وايرلس يا همان مودم بي سيم adsl براي مصارف خانگي طرفداران بيشتري دارد. چرا که مصرف کنندگان مي توانند از طريق آن، موبايل خود را به اينترنت پر سرعت متصل نمايند.

مودم وايرلس يکي از انواع مودم است که از تکنولوژي وايرلس براي اشتراک اينترنت استفاده مي کند. مودم هاي وايرلس دسته اي از انواع مودم ADSL است. اين مودم اينترنت ADSL را با استفاده از آنتن وايرلس داخلي يا آنتن وايرلس بيروني به اشتراک مي گذارد. اين اشتراک گذاري به صورت بي سيم و بر روي بستر شبکه واي فاي با ساير دستگاه‌ ها انجام مي شود.

مزاياي مودم adsl

چرا بايد به سراغ مودم هاي اي دي اس ال برويم؟ وقتي مي توان از طريق گوشي موبايل به اينترنت متصل شد، چرا هزينه کنيم و مودم بخريم؟ مزيت مودم adsl چيست؟ پاسخ اين سوال داشتن ثبات در اينترنت است.

مودم هاي ADSL بر بستر خط تلفن ثابت فعاليت دارند که همين موضوع سبب افزايش سرعت و کيفيت آنها شده است. بدين ترتيب سرعت اينترنت شما با توجه به طرح خريداري شده، ثابت خواهد بود. سرعت و کيفيت اوليه تا زماني که اقدام به تعويض مودم نکرده ايد، براي شما ثابت مي ماند.  اين موضوع تنها مزيت اين نوع مودم ها به شمار نمي رود.

قيمت ارزان ساير طرح هاي اينترنت از مزيت موديرadsl است. اگر اقدام به خريد بسته هاي اينترنت همراه کرده باشيد حتما مشاهده کرده ايد که قيمت اين بسته ها بسيار گرانتر از ساير بسته هاي اينترنت ADSL است. بنابراين با خريد ADSL مي توانيد در خريد بسته ها نيز صرفه جويي کنيد.

 براي خريد انواع تجهيزات شبکه و بررسي مشخصات مودم adsl به وبسايت موج گستران راديس مراجعه کنيد.

 

 

:: برچسب‌ها: adsl , مودم , رادیس , مودم اینترنت ,